TrustScore 4.8 - Bekijk op Trustpilot
Byewaste B.V.
Saturnusstraat 14, 2516 AH Den Haag
KvK 74008706
Hi! Ik ben Gabriele, de Marketing Specialist van Byewaste.
Ik woon al 4 jaar in Amsterdam, waarnaast ik ook veel tijd besteed in Italië. Ik ben altijd gepassioneerd geweest over digitale startups en marketing strategieën. Daarnaast houd ik van het ontdekken van nieuwe culturen en heb ik in meerdere landen gewoond. Voordat ik naar Nederland kwam, woonde ik in Albanië, de VSA, Australië, en Portugal. Ik ben fan van techno muziek, ik vind het leuk om naar ‘raves’ te gaan en om ernaar te luisteren omdat het zo opwindend is. Ik vind het ook leuk om te sporten, vooral kickboxen.
Ik ben een Marketing Specialist, verantwoordelijk voor het plannen en uitvoeren van reclame campagnes, definiëren van strategieën en de demografische data van ons publiek. Als deel van het marketing team, ligt mijn focus op het behalen van succes en het vergroten van de naamsbekendheid. Daarnaast werk ik ook met oog op het sales team.
Ik kende Tommaso (mede-oprichter van Byewaste) al twee jaar voordat ik me bij het team aan sloot, tijdens dat ik werkte als Marketing mentor in Rotterdam. Toen hij deze rol binnen het bedrijf aan me voorstelde, reageerde ik meteen heel positief omdat ik oprecht de waardes van het bedrijf deel.
We hebben het vermogen om verandering te brengen in de wereld door simpelweg de goede keuzes te maken. Byewaste is een fantastische start-up met betrokken en zachtaardige mensen. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in duurzaamheid. Daarnaast zie ik deel zijn van dit team als een hele grote kans om te groeien.
Ik vind het leuk om erg aantrekkelijke digitale aanwezigheden op te bouwen. Elk bedrijf waar ik voor heb gewerkt heeft me geholpen met een stap dichterbij zetten naar het behalen van mijn doelen op persoonlijk en professioneel vlak. Ik vind het erg fijn om te werken in een innovatieve en creatieve omgeving waardoor ik gemotiveerd wordt en waardoor ik van mijn werk en leven ga houden.
Het werken met innovatie start-ups brengt vele uitdagingen met zich mee die andere bedrijven niet op hun pad krijgen. Denk aan de afwezigheid van concurrenten en de onbekendheid van de service bij mensen. Dit brengt obstakels met zich mee dus het is essentieel dat we bekendheid en conversie campagnes goed balanceren. Dit vergt veel tijd, maar is ook een leuk gedeelte van het ‘spel’.
Reduce, reuse, recycle.
Het is meer dan alleen een mantra, het is wat we moeten doen om de beangstigende snelheid van klimaatverandering tegen te houden. Jammer genoeg kan niet alles gerecycled worden. We moeten dus aandachtig onze keuzes maken en redelijke besluiten nemen wanneer we iets weg willen gooien.
Ik houd van vlooienmarkten en stoffige, kleine winkels die alle soorten eigenaardigheden verkopen. Ik vind het altijd leuk om rond te snuffelen, maar ik zoek actief naar vintage elektronica, verzamelstukken of oude boeken. Waarschijnlijk ben ik al meermaals langs kostbare vondsten gelopen omdat ik niet de specifieke kennis heb over bepaalde dingen, maar ik weet zeker dat ik iets heb waarvan de waarde omhoog zal gaan op een dag.
Ik heb vaak kleding in goede staat die ik weg wil geven. Meestal passen ze me niet meer, maar zijn ze nog steeds bruikbaar. Het zou ook jammer zijn om ze weg te gooien of om mijn tijd te moeten stoppen in het verkopen van deze kledingstukken.
Ik doe altijd mijn best om te recyclen, gebruik zo min mogelijk water, en probeer zo veel mogelijk duurzame producten te kopen in plaats van de niet-duurzame variant. Ik verkies glas boven plastic, en organisch boven normaal. Ik probeer om seizoensgroenten te eten en consumeer gelimiteerd vlees. Ik nodig ook andere mensen uit om hetzelfde te doen door uit te leggen wat de positieve impact is van het maken van kleine, bewuste keuzes.
De vleesindustrie is de meest ecologisch schadelijke industrie op aarde. Zij zorgen voor enorme hoeveelheden waterverspilling, vernietigen leefomgevingen, vervuiling en uitstoot van broeikasgassen en slachten natuurlijk dieren. Mijn grootste doel is om mijn consumptie van vlees volledig te elimineren door over te gaan naar de veganistische variant. Dit zijn nu geweldige alternatieven, vooral als je het vergelijkt met een aantal jaar geleden.